wtorek, 23 kwietnia 2013

Długa kolejka w BZ WBK

Podzielę się z wami ostatni moimi doświadczeniami. Otóż przed pracą (a szedłem na 9 do pracy) wszedłem tylko do mojego banku –BZ WBK chcąc wpłacić na konto pieniądze. Myślę sobie że załatwię sprawę w ciągu 10 minut i gotowe. Ale jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem dwie panie przy kasie, a dodatkowo 8 osób przede mną. I tak czekałem sobie 5, 10 i 15 minut. Niestety kolejka posuwała się w tak żółwim tempie, że byłem zmuszony wyjść z banku i ponownie wrócić w godzinach popołudniowych. Nie wiem jak można zatrudnić tylko dwie panie do kasy, nawet w godzinach porannych jak się wie, że są kolejki do kas, a nie pierwszy raz stykam się z taką sytuacją. Chyba po prostu będzie wygodniej jak zmienię bank.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.