środa, 23 lipca 2014

Skok Wołomin -jeden z najlepszych skoków w kraju

Ostatni weekend miałem na tyle wolny więc postanowiłem sobie odpocząć. Fakt, że z laptopem na kolanach no ale... czytałem różne ciekawostki i porady w internecie ale mimo to uważam, że czasem trzeba w taki sposób poleniuchować. Zacząłem troche analizować rynek finansowy, a dokładnie to interesowało mnie jak społeczeństwo postrzeba teraz spółdzielcze kasy oszczednościowo kredytowe. Bo jednka dobrze pamiętamy, że po aferze Amber Gold rynek w tej kwestii się trochę zachwiał.
W sumie się nie dziwię konsumentom ale tylko po części, bo w końcu nikt nas nie okradł, bo chyba sami podpisywaliśmy wszystkie dokumenty, wiec co.. winić się możemy my sami -jednak to jest tylko moje zdanie.
Oczywiście z wielu komentarzy jakie przeczytałem na blogach i forach finansowych ludzie na prawdę są teraz ostrożniejsi odnośnie zakładania lokat w skokach czy brania pożyczek. Uważam, że nie należy popadać w jakaś paranoję ok musimy być ostrożni ale zawsze a nie tylko po szkodzie. Zresztą dobrze wiemy, że skoki są pod ochroną Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, czyli instytucji której zadaniem jest bezpieczeństwo środków powierzonych skok-om.
Co to oznacza dla klientów skoku?
Chyba jedno najważniejsze zadanie czy zwrot środków w przypadku kiedy dany skok ogłosi upadłość.
Objęcie SKOK-ów gwarancjami BFG to dobra informacja dla wszystkich członków kas oszczędnościowych - Kredytowych, które są świetną alternatywa dla banków i często mają lepsze oferty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.