piątek, 2 sierpnia 2013

Problemy banku zachodniego WBK

Od wtorku 30 lipca do piątku 2 sierpnia bank walczy z awarią która powoduje brak dostępu na swoje konto internetowe. Moim zdaniem usuwanie awarii trwa zbyt długo bo ileż można usuwać awarię?
O ile ja na gwałt nie potrzebuje pieniędzy to inni klienci banku są "uwiązani" bo nie mają przy sobie gotówki i nie mogą jej wypłacić z banku. Też miałem problemy z wypłatą gotówki w tym tygodniu ale na szczęście poratował mnie SKOK Wołomin w którym też mam konto. Z tego co kojarzę to już nie pierwsza taka awaria w banku zachodni a porównywalnie z skokiem - równocześnie założyłem konto tu i tu ani razu takich problemów nie było. Coś mi się wydaje że przez takie długie rozwiązywanie sprawy bankowi zachodniemu uciekną klienci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.