piątek, 9 sierpnia 2013

Wielu Polaków złudnie liczy na ZUS, a może by tak oszczędności w Skoku Wołomin?

Z tego co dało mi się zaobserwować wśród znajomych - tej nieco starszej grupy i po przeczytaniu kilku analiz potwierdzam zdania analityków i ekspertów że my Polacy nie oszczędzamy. A na co oszczędzać? No właśnie na emeryturę. Jednak w naszym kraju panuje błędne przekonanie że to państwo ma nam zapewnić godziwe warunki na starość a ZUS daje nam pewność wypłaty świadczeń. Nie łudźmy się że dostaniemy tyle gotówki by wystarczyło nam na godziwe życie. Warto o naszej starości pomyśleć już teraz, kiedy jesteśmy młodzi. Nie wiem ilu z was odkłada pieniądze do III filaru, ja się w to nie pchałem. Wolałem sam sobie oszczędzać bo wiem wtedy wszystko czarno na białym ile wpłaciłem i ile mam na koncie. Świetną alternatywą są lokaty w skoku Wołomin. Mimo iż odkładamy tam swoje oszczędności skok gwarantuje nam wysokie oprocentowanie ponad 6% a nawet 7%. Dodatkowo na tym zarabiamy!  Pomyślcie o tego typu rozwiązaniu. W takim przypadku nie ogranicza nas pewna kwota którą musimy wpłacać co miesiąc na III filar, ale ile mamy zaoszczędzonych pieniędzy tyle wpłacamy na lokatę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.